1#

15:05
sveiki!

        Šis ir mans pirmais ierakst, laikam šis arī būs ieskats  par ko tad īsti ies runa manā blogā.Par kādu tematu un cik garas izpletīsies manas runas.Īsumā par sevi varu pateikt , ka esmu parasta meitene no Latvijas, valsts, kura atrodās blakus Krievijai un starp Igauniju un Lietuvu (google map var sīkāk izpētīt manas dzimtenes atrašanos vietu),  mani no nesenajiem laikiem loloja sapnis izveidot savu blogu .Par ko tad?
        Nu sāksim ar to, ka esmu apsēsta ar paštaisītām lietām,mīlu taisīt , līmēt , šūt, filcēt un darīt tās lietas, kuras mēs ikdienā varam nopirkt veikalā, kapēc tā?Jo manuprāt, lietām, ko uztaisīji piemīt tā mīlestība un rūpība, pietam katra lieta ir unikāla ar savu stāstu.Tās nevar būt identiskas, līdzīga iepriekšējai.
Tātad, tikām skaidrībā, ka šajā blogā lasīsi, par manu izspausmi lietās, domāju, ka likšu arī šeit aprakstus, kā taisīt konkrētas lietas, jo izejot ārā no mājām bieži tieku apberta ar jautājumiem :"kur tu to nopirki, vai kā tu to uztaisīji?"Un šeit tu varēsi palolot actiņas ar jaunākajām modes tendencēm un reālajiem plāniem , kā iegūt tās lietas savā īpašumā.
       Tākā esmu pilsētniece, sirdī esmu futūriste un cenšos sekot mūsdienu pasaules attīstības līmenim un pielāgoties tās videi, par to arī būs runa manā blogā, godīgi sakot, šeit es murgošu par savu dzīvi, atziņām un lietām , kas man patīk, tākā visu ko varu ieteikt ir - izbaudi!

xoxo Em.

Hello!

      This is my first post, i guess this will be about things that i want to include into my blog.About what i will write here and how long will my letters last.Shortly about my self i can say that i am usual girl from Latvia, that is near Russia and between Lithuania and Estonia (you can look in google map for more information) , but however i always dreamed about making blog.About what?
     Lets start from , thing that i am obsessed with diy thing, i love sew, clay and more, i love doing things that you can buy at shop, why?Cause i always thought that making something by your own is like giving this thing live, heart and feelings.That isn't anymore a just bought thing, that is unique thing that can't be in many exemplar and only you own it.And you will have chance to look into fashion world trough my eyes, and i will tell you how to get those things from fashion runway into your wardrobe.
      As i am city girl i am deeply in heart futurist , i try to understand and find out about all new technology that change world and that will be in my blog too.So here i will raves about my life, some knowledge and for the end i can only tell you- enjoy my blog!

xoxo Em.

Nav komentāru:

Nodrošina Blogger.