NYFW fall'13

02:34
    Ņujorkas modes nedēļa (ak , piedodiet!), ka neko neierakstīju par to, kaut arī tā nebija nemaz jau tik sen.Tas nozīmē, ka vel ir laiks kaut ko fiksi iemest Jūsu acīm un priekam.Tātad, vislabākās bildes vienmer uzņem pasaules blogeri, kuri ir trakāki par mani (jo tie braukā pa visu pasauli uz modes skatēm), kamēr es te mierīgi eju tik uz tām, ko piedāvā Rīga.
   Kā nu tur nebūtu, es piedāvāju jums Clover Canyon.Smiesieties, bet es nezināju šo brendu, patiešām! Es apskatījos un iemīlējos grafiskajos printos un ko es uzzinu?To, ka šī kolekcija ir iedvesmota no Krievijas (jeb tās daba, ballets, māksla, vēsture saistīta ar cariem un carienēm utt.) Tākā es uzreiz sapratu, ka Jums tas varētu tīkt pie sirsniņas tad nu lūk šodienai pēdējais ieraksts, jo dzīve ir arī kaut kad jādzīvo (centos pajokot).

    New York fashion week (oh my, sorry!) , i forgot to write about it, but as it wasn't so long time ago, i still have time to write about it!That means that i will give you chance to look in some pictures that i found and warm your hearts and give you ideas for outfits.
    However, i must say, that i didn't knew this brand. Yes, i know, that is sad.But here you go- Clover Canyon.Later i tryed to find out more about this and this collection and i found out that it is inspired by Russia (art, history of queens and king, ballet etc.) So you can look what i found!






   Šī brenda mājaslapa ir atrodama šeit/This website (of this brand)- www.clovercanyon.com/

xoxo Em.

Nav komentāru:

Nodrošina Blogger.