Pasakainā dzīve/ Life as a fairy tail

    Elie Saab telefons plīsa vai pušu, pēc tam, kad Parīzē tika izrādīta šī kolekcija, visas Holivuda zvaigznes teju vai cīnījās par šo tērpu iegādi, jo nevienam jau vairs nav noslēpums, ka tieši šīs kleitas ir tajā TOP pieprasītāko kleitu priekš Oskaru pasniegšanas, MTW avards un citos apbalvošanas pasākumos.Tā vien šķiet, ka šī brenda zīme- pasakaini skaistās un apšūtās (ar visa veida kristāliem, dimantiem un pērlēm) nebeigs iziet no klasiskās modes.Tās nebeigs zaigot arī uz sarkaniem paklājiņiem un modes žurnālu lapās.

    Elie Saab's phone has been ringing all week with Celebrity Stylists saying they'll be calling as soon as the pictures are online Couture. Either That, or they're asking for photos of the dozen or so dresses That aren'ta appearing on the catwalk. If it does not make it down the runway, it looks custom on the red carpet, Even if if is not. That can make the difference When Choosing an actress is her gown for the Oscars.










xoxo Em.

6 komentāri:

  1. Nē, es sāku priecāties, ka man nav tādu pasākumu dzīvē, kur iederētos tik pasakainas kleitas, savādāk es nevarētu mierīgi gulēt! :) Pasaka!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. haha, Jā, tās nu gan būtu galvassāpes un nemiera pilnas naktis!Bet vel ir viena īpašība šīm kleitām, ka tās ir pieejamas tik vienā xs izmērā, tākā šā vai tā (piemēram, man) nebūtu lemts tādā iespīķēties. :)

      Dzēst
  2. Ha, ha, hā, man īldz XS tikpat tālu kā rāpus līdz Ķīnai! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hahaha!Man visticamāk, tik pat tālu būtu jārāpo :D

      Dzēst
  3. wow, these dresses are amazing! i especially like the first picture, so fragile.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Yes, they are amazing!And that is why everyone want them! :))
      xx

      Dzēst

Nodrošina Blogger.