Tik-Tok es nokavēju to / Tik-Tok I missed it

Kas nāk galvā pasakot vārdu "Fendi"?Man vienmēr šķita, ka šīs brends ir pārpils ar humora devu,ka tā pat krīt aumaļām pāri katrā tās kolekcijā, bet nē ("Kenzo" šajā ziņā pārspēja šo sezon "Fendi" komiķus), bet kā nu, lai tur nebūtu, atgriežamies pie tēmas- "Fendi" savā jaunajā, vai tiešāk pēdējā, lookbookā pierādija, ka sievietēm nav jāsalst, nē nu - nekādā iespējā.Jo kažoka izstrādājumi ir no cepurēm līdz vakara kleitām.
Domāju - vai tādā kažokainā, pūkainā un sutīgā kleitā vari vel būs skaista kā tikko uzplaucis pumpurs?Laikam, ka jau nē.Atzīstos- man patīk jaunā kolekcija, tikai izņēmuma kārtā izlēmu ierakstīt par lookbooku, nevis konkrēti par kolekciju.Nezinu , kas mani tieši pārsteidza vai otrādāk apbēdināja.Ak, jā, zinu - krāsainības neesamība šajās bildēs.Kur, nu kur ir tās košās krāsas un dzīvespriecīgums?Domāju, ka pazuda ceļā, bet atpakaļ pie pozitīvā- kā , lai tur nebūtu- man šī kolekcija , cik nu es viņu apskatījos un izvērtēju ļoti patīk.

What comes to your mind when you hear "Fendi"? I always thought that this brend is full of humor and somethimes it had it just too much than it can have,but no (In this season "Kenzo" is more humorous than "Fendi"), but however , back to topic- "Fendi" in new or the latest lookbook present a lot of fur and that woman can't freeze at all.That is just too inportant for "Fendi"- to keep woman in warm.That is the reason why they made fur hats, fur coats, fur dresses and even fur evening dress.How can woman be beautiful like just blown bud in evening dress from fur?I guess that is inpossible or just too hard.I confess that something is sad in this lookbook, but i don't know what..Oh, right- there is no happy and light colors , where is those bright colors?Where?I loved "Fendi" for the colors and prints, but now.I guess they lost they way.Anyways I still (no mettter what) like this collection.










xoxo Em.

Nav komentāru:

Nodrošina Blogger.