Maigās krāsas ādas stāstā/ Soft colors in leather story

        Jā, jau rītdien eju uz pirmo skati (no biļetēm, kuras man ir), kā jau Jūs zinat šonedēļ ir Rīgas fashion week.Tātad, es eju uz Ieva Daugirdaitė.Izlēmu nu ieskatīties, ko tad šis zīmols piedavā un biju patīkami pārsteigta.Intuīcija mani šoreiz nepievīla, jo jutu, ka šīs zīmols neliks vilties nevienai Rīdzeniecei.Skaisti toņi, maigas krāsas un patīkamas acij formas.Ļoti eleganta un mierīga kolekcija, kuru es varētu pat piedēvēt to "kā līdzīgu" Narciss pēdējai (pēdējā Rīga Fashion week) kolekcijai, kura bija salīdzinoši līdzīga un mierīga (pasteļ toņi iekaro pasauli!) un līdzīga šai kolekcijai..
     Šī zīmola mājaslapa ir atrodama šeit- www.ievadaugirdaite.com/

       Yes, tomorrow I am going to Riga fashion week! As you know , this week Riga is having fashion week, and i have few tickets to some shows, so happy, but i wanted to check to what I am going to go.Tomorrow I am going to Ieva Daugirdaitė.And i was more than happy when i saw latest collection (that you can see down here) and i though that it is so similar to Narciss last collection that i saw in last years Rigas Fashion week, so so similar, but anyways really beautiful! So calm colors and so beautiful style (romantic..).
     This brand webpage is here- www.ievadaugirdaite.com/








 Un dažas man viss vairāk patikušās detaļas/And few the most loved details that i liked




xoxo Em.

2 komentāri:

  1. Hey girl, thank you for your comment. I really like your blog and the editorial photos. Keeping an eye on you ;)

    hugs,

    Gozika
    http://gozikasjournal.blogspot.com/

    AtbildētDzēst

Nodrošina Blogger.