My little secret

05:54

Tātad mīļie lasītāji atvainojos, par tik retajiem ierakstiem, bet man ir daudz kas stāstāms. Primais varētu būt tas, ka esmu parādījusies instagramā. Blakus ailēs būs redzama arī bilde no instagramiem. Turpinājumā varu piebilsts par to, ka es drīz vēršu vaļā savu youtube chanelu, kur būs izlikti gan make up pamācības gan diy kā ko šūt un kā ko taisīt. Īsumā par manu dzīvi un lietām , kas mani interesē. Tiesa, ceru, ka jūs tas interesēs.

So hello my loved friends and followers.I am so sorry for writing not as much as i can cause i was so busy doing some stuff and now i can tell you all about these things. First of all i made instagram so you all can follow me now! Link of it will be published near my profile in the right side of the blog an d second thing is my youtube chanel. Yes, i will be not only blogger but also a youtuber so i hope you will like it and subscribe it too.



(kadri no maniem video, some screenshots from my video)



xoxo Em.

5 komentāri:

  1. malacis :)
    arī es gribu vērt vaļā savu youtube.com kanāli, tik nav iespējas, jo nav kameras :) bet domāju, ka tuvākajā nākotnē arī es to izdarīšu. :)

    Gaidīšu interesantus video no tevis :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī gaidīšu interesantus video no sevis :D
      Bet piereģestrējies! Tas ir tā vērts, es sekošu un komentēšu un stalkošu... nu jā.. Tādā garā. :)
      Paldies, par atbalstu!

      Dzēst
  2. YES! Lepnums par latviešu skaistuma blogotājām, kuras beidzot, beidzot ielien arī youtubē.
    Vēlies būt instagram-buddies? Tik ilgi gaidīju un meklēju (bet nepratu atrast), kam piesekot, beidzot saulīte uzsmaidījusi!
    Pastāsti, kā Tevi atrast? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mani var atrast ar niku rarited_007 :) Es uzreiz tev piesekošu!
      Jā, man arī šausmīgi gribējās ko youtube izveidod un jā, beidzot! beidzot! es saņēmos!

      Dzēst
  3. Have a nice start to your channel dear!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    AtbildētDzēst

Nodrošina Blogger.