Baltāks par sniegu / whiter than snow


Kā reiz teica Agnese Kleina "Manuprāt, es sāku izaugt, jo pievēršos vientoņainajiem tērpiem". Tā ir arī man. Tā vietā, lai vienā katlā liktu gan rozā, gan zilo, gan zaļo es izvēlos vienu toni. Šajā sezonā man īpaši mīļas šķiet divas krāsas - baltā un zelta. Tomēr, padomājiet tik, cik skaisti šīs krāsas izskatītos kopā! Tā tik ir paradīze, un to par tādu uzskatu ne tikai es , bet arī vadošiem modes dizaineri un bloggeri. Kopumā šodien es piedāvāju vienas krāsas iedvesmas rakstu. Un sākšu šodien ar balto krāsu. No dabas līdz ikdienai, no ikdienas līdz modes skatēm. Kura krāsa jums ir vistuvāk?

As once sad Agnese Kleina "In my opinion, I am starting to grow up, because i chose one color outfits" so is for me. Instead of wearing pink , blue and green together i choose one color to wear at all. This seasons my most loved colors are white and gold. But really , imagine how this two colors would look together! Damn, that is such a paradise. However, today i am going to impress you with white colors story and inspiring moments of its existance. From nature to everyday, from everyday to runway. With color is your fav?

 Baltā krāsa dabā ir ne tikai mierīguma un vēsuma simbols, bet arī skaistuma un tīrības iemiesojums. (avots)
White color in nature is not only chilness and coldness , but even beauty and clearness (source)



Un te būs varianti kā var apspēlēt šo balto krāsu savā ikdienā jeb kā to apspēlēja ar detaļām, formām un aksesuāriem šajā sezonā modes dizaineri.
And here will be some examples how beautifully looks white color on everyday outfit with detailing, new forms and accessorory from this seasons fashion designer.
 (Acne s/s 2014)
  (Acne s/s 2014)
 (Celine s/s 2014)
 (Vivienna Westwood s/s 2014)
 (Iceberg s/s 2014)
 (Rochas s/s 2014)
 (Victor & Rolf s/s 2014)
  (Iceberg s/s 2014)
 (Sportmax s/s 2014)

xoxo Em.

5 komentāri:

  1. that was a lovely post!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    AtbildētDzēst
  2. Man ir divas mīļākās krāsas - melnā & baltā! :) Ļoti iedvesmojošas bildes.

    http://happinessvictim.blogspot.com
    x

    AtbildētDzēst
  3. Snow all around, beautiful..I love white clothes a lot
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    AtbildētDzēst

Nodrošina Blogger.