Shine like a glitter

06:34
Ieraksts no vakardienas naksts :

"Heya mani putniņi. Šonakt (jā, jo ir nakts) es izlēmu uztaisīt mazu maziņu, mazītiņu rakstiņu teorētiski par to, kas ir manā "sapņu lietu sarakstā". Bilde ir viena un tā jau pasaka vairāk kā miljons vārdu jeb vairāk nekā rafaello paciņa, tomēr, šoziem' es kāroju pēc visa tā ko mēs saucam par maigajām sieviešu kontūrām un sievišķības elementa. Gribās apstāties pie viena stila un turēties kādu mirkli pie tā, tomēr mans daudzveidīgais skapis to pagaidām neļauj, eh eh eh."

From last night post :

"Heyaa my birdies. Tonight (yess, now is night!) i decided to make small, small, small post about what is in my winters "wishlist", basicaly it is only one picture whose says more that million words, that is more than everything. And this winter i really want something feminine, something light and at the same time something that showes the nature of women and etc."

xoxo Em.

9 komentāri:

  1. Amazing choices!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    AtbildētDzēst
  2. Skatos uz tiem ādas svārkiem, domāju, jau sen domāju par līdzīgu iegādi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es ar ilgi izprātot nevarēju. Vajag vai nevajag. Tagad vismaz zinu, ka jā. Jā, jā, jā. Vajag! (:

      Dzēst
  3. great stuff to have this season !

    xoxo
    Yati Noah

    AtbildētDzēst
  4. Fab piks , I love those glittering shoes
    Happy Weekend
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    AtbildētDzēst
  5. Nice selections :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/11/my-persunmall-wishlist.html

    AtbildētDzēst
  6. Ļoti patīk šis wishlists un noformējums vēl vairāk! :) Un arī man ir grūti pieturēties pie viena stila, skapī var atrast visu ko.

    AtbildētDzēst

Nodrošina Blogger.