mājas/ home

10:27
Kur tad dzīvo tādi zvēri kā es?Kur raut iedvesmu un izmētāt savas trakās idejas?Godīgi sakot, es maz ko izpildu no tā ko gribēju izdarīt vai nu jo tāpēc, ka esmu pārāk aizmāšīga un aizmirstu visu, vai arī tāpēc, ka man nav uz doto momentu vajadzīgā materiāla un lietu un vēlāk , kad ir man zūd interese pret to.Bet nu mana istaba ir tā pierādījums ka idejas es tomēr cenšos īstenot un radoši pieeju pie saviem plāniem.
Pavisam nesen (2011. gada vasarā) pati ar savām čaklajām rociņām taisīju remontu savā istabā, sanāca nokrāsot visas sienas baltas un uz vienas sienas ar radošumu (un protams arī ar skaidro saprātu) pielīmēju tapetes, kuras dīvainā kārtā sanāca nopirkt tuvākajā būvmateriālu veikalā lielā daudzumā un pa pievilcīgu cenu (ak, saklausījos reklāmas) .
Uz sienas ir zils plauktiņš, kurš tika iegādāts mazo bērnu nodalijumā būvniecības veikalā, bija doma ielikt to stūrī, bet šādi ar nav ne vainas, lai tajā samestu skolas grāmatas un iedvesmojošu daudzumu nagulaku. Baltais plauktiņš ir bez maz vai handmade, jo sanāca to cītīgi skrūvēt un likt pa detaļām kādā lietainā vasaras dienā, bēdīgi raugoties ārā un domājot diezgan depresīvas lietas.
Kas sakarā ar gleznām tad- baltā glezna ar tintes pildspalvu ir kādas mākslas akadēmijas studenta darbs iegādāts jarmarkā , bet zīmējums ar eļļu ir atvests no Francijas un tajā ir attelota Parīze, kurā nekad nebiju, bet tas jau ir iekļauts manā WISH LIST, tākā tas ir procesā.
Atceros, kā reiz braucu uz bolinga nometni uz 2 nedēļām, un kad atbraucu atpakaļ mājās- pie maniem griestiem karājās šis brīnums.Skaisti un krāsaini, pat kad ir bēdīgi es skatos un domāju, ka man vismaz ir viena saulīte manā istabā, pat ja no plastmasas, bet saulīte.
Garderobes durvis mākslinieciski netīras ar balto krāsu.
Tadā! Jā, mana gūlta.Daudzi atnāk pie manis un saka -"tev nu gan hipsterīga istaba" , bet nu sanāk, ka esmu hipsters?Jo mana istaba pilnvērtīgi attaino manu iekšējo pasauli un protams dažas manas mammas ašās idejas, kā piemēram šīs bildes rāmīšos parādījās man uz sienām pēkšņi vienas dienas laikā man pat to nemanot. Mistika.

xoxo Em

Nav komentāru:

Nodrošina Blogger.