2013

12:11
    Ir pagājis jau velviens gads no manas dzīves.Ja man prasītu apkopot, kas mainījies un, kas ir tāds pats, kā agrāk es laikam uztaisītu sarakstu kā mainījies :

  • Mans raksturs
  • Dzīves uzvere
  • Mani mērķi
  • Velmes
  • Plāni
  • Draugi
  • Skola
    un, kas nav mainījies: 
  • Es
  • Valsts
  • Mīlestība pret tuvajiem
  • Sapņi.
Ja tā padomā, tad esmu daudz ko paveikusi pagājušajā gadā, es salabu ar cilvēkiem ,kuri agrāk man nozīmēja dzīvi un nākotni.Es pamainīju skolu un sapratu, ka tā ir mana vieta, ka tā ir vieta, kuru es meklēju un ,kur gribu palikt.Kaut arī ir daudz grūtību, kā jau daudzi zin, mani ir bieži grūti saprast.Varu raksturot sevi kā ledusskapi bez saldētavas, esmu brāķēts vai tiešāk- nepareizs ledusskapis un tas traucē citaj "tehnikai" iekrist kontaktā ar mani, bet izrādās šajā pasalē ir vel citi "tehnikas" lūzņi.Un esmu pateicīga šim gadam, kas man lika vilties iepriekšējā klasē , tad pateikties jaunajām iespējām.Esmu apņēmusies šogad:
  1. Veikt ierakstus, šajā bloga un pilnveidot to tiktāl, ka es gribētu, lai viņš kļūsu interesants lasīšanai arī citiem cilvēkiem;
  2. Dabūt labas atzīmes skolā, tiktāl, lai vasarā dotos tālos piedzīvojumos ar manām trakajām draudzenēm;
  3. Pabeigt filmu;
  4. Nodarboties ar mākslu, veidot, šut, zīmēt.Vienā vardā - radīt lietas un vilkt tās un nebaidīties no tā , kas esi.
Laimīgu jauno gadu! 2013

xoxo Em


Nav komentāru:

Nodrošina Blogger.