Aizsedz mani no lodēm

11:27
       To ko mēs velkam ir tas, kas mēs esam.Sievietes mēdz teikt, ka puiši kostīmā ir kā meitene apakšveļā priekš puišiem.Smokingiem vienmēr līdzi ir gājis mistiskais priekštats par to, ka visticamāk vīrieties ir ietekmīgs, varens, dižciltīgs un protams galants kā velns.
       Mūsdienās tik tieši tas ir tiešs varas izspausmes un ētikas normas ingridients lielajā politiskajā salātā, kurā pietam ir vajadzīgas manieres un spēja parādīt sevi, bet tas ir arī svētku simbols un daudzi mūsdienu puiši jauc svētku kostīmu ar ikdienas smokingu un kaunās pateikt "jā, man ir uzvalks un es to velkāju!", bet tā vietā saka "ak, dies! Uzvalki?Es neesmu nekāds opis , lai tos velkātu!" , bet puiši saņematies, tas jūs padarīs tikai skaistākus un pievilcīgākus, protams bez manierēm un uzvalkā jūs izskatīsities kā pērķitis,kurš meiģina braukt ar velosipēdu- neveikli un bēdīgi.
      Meiģiniet kombinēt detaļas no uzvalka/smokinga ikdienā un ticiet man- tā būs jūsu veiksmes atslēga un piedos jums tik daudz šarma cik nespēj neviena "swag" vai "yolo" tipa krekls dot.









Meklē dāmu?Kļūsti par džentelmeni, jo tikai džentelmeņus mīl dāmas.

xoxo Em

Nav komentāru:

Nodrošina Blogger.