MANS LV

     Atgriežoties pie Parīzes modes namiem, es vēlētos Jums atgādināt par tagad satriecoši populāro (jo šī marka ir neiespējami populāra, pat es brīnos, kā 12 gadus vecs bērns jau skraida apkārt ar fake somu no šīs markas!)Tātad iepazīstinu jūs ar Louis Vuitton darbiem.

       Vēstures ziņā, šis brends tika dibināts 1854. gadā un to dibināja Louis Vuitton Malletier , vēlāk to saīsināja uz Louis Vuitton (kā mēs to pazīstam tagad) un vel vēlāk izdomāja saīsinājumu LV, bet nu šo saīsinājumu mēs redzam uz izstrādājumiem apdrukas veidā.Un turpinot savu darbību tas ražo saulesbrilles, somas, aksesuārus, drēbes un pat raksta grāmatas(!), bet šis brends ir viens no līderiem modes pasaulē, jeb tas, kurš nosaka, ko mums vajag iegādāties jaunajai sezonai vai ko jāatrod skapju dziļumos , lai būtu modē un izskatītos "stilīgai".
     Mūsdienās šo brendu pārvald Marc Jacobs kā galvenais mākslas direktors, jā, visi zin Marc Jacobs marku, bet tākā pasaule ir maza un mazāka tā ir arī starp augstākās modes namu durvīm tad nu dzīves ironija pielika arī savu darbiņu šajā jomā, padarot viena brenda seju par noteicēju citā vecā un cienijamā modes namā.Bet dara viņš savu darbu cienījami, jo jaunās kolekcijas patiesi ir fantastiskas reizinot ar desmit kubā!

1898 gada reklāma par jaunajām rokas bagāžas somām

     Un protams, tagad par to ko tad tieši visi vēlās iegādaties?Jā, tās ir somas un to ikonas nekad neizmirs. Un tagad īsumā par tām.

 1. Pirmā ikona saucās "Keep All" jeb "Paturēt visu" un šis somas veids parādijās 1930. gadā, kad to izdomāja, kā elementāri vienas ādas gabala somu, kur liekas ādas bez maz vai nepaliek pāri.Tāka kara laikā āda bija svarīgs darba materiāls, tad nu izdevās izveidot šo somu, kura ātri ieguva savu popularitāti.
Video ar šīs somas stāstu ir atrodams šeit - http://www.louisvuitton.co.uk
 2. Šo somu īsumā sauc par "speedy" jeb "ātrums" un šo modeli arī izveidoja apmēram 1930. gados, kā "Keep all" miniatūras modeli, priekš tiem, kas ciena maģisko ietilpību un nepārspējamo kvalitāti.
Pilnais somas stāst ir atrodams šeit- http://www.louisvuitton.co.uk
3. "Never full" tūlkojumā nozīmē "nekad nav pilns".Šo somu izveidoja priekš sievietēm, kuras vēlās savās somās ielikt visu nepieciešamo visai dienai, kuras ir par ērtumu visai dienai un , kuras mīl "sastūķēt" (kā es!) visu somā, pat ja nav vajadzīgs un tikai tādā gadijumā justies ērti.Tālūk, šī soma ir domāta- garām darba dienām, iepirkšanās pārgājieniem, ekskursijām utt.
Pilnais somas stāsts ar video ir šeit- http://www.louisvuitton.co.uk

   Nesen Louis Vuitton ielaida klāstā reklāmu televīzijā.Kad pirmo reizi ieraudzīju padomāju, ka tas taču nevar būt nopietni (!) , marka ar apgrozību 2,6 biljoni nevar reklamēties televīzijā(Jāpiebilst, ka uz to momentu skatījos krievijas televīziju, nevis latviešu) un biju nelielā nesaprašanā, bet kā redzams, viņiem tas ir vajadzīgi, bet tie, kas neredzēja reklāmu tad lūk- 



   Tāda nu lūk ir šī Louis Vuitton pasaule.Latvijā šis brīnums nav iegādājams, bet ārzemēs (tuvākajs veikals ir Francijā (Parīzē!) vai Krievijā (Maskavā!)), tātad sīkak par iegādi varu pateikt tikai vienu- vislielākais prieks ir iegādāties butikā (jeb "smalkajā luksa veikalā"), kur tev pārdevējs gan paskaidros, gan parādīs , gan visu izrādīs un izklāstīs par preci ko gribi iegādāties un , protams, ka arī pacienās ar tēju un cepumiem, protams, ka arī pārdos.BET, ja jau izlēmi 100% iegādāties, tad uz priekšu, šajā mājaslapā atradīsi, gan jauno kolekciju, gan arī visu ko sirds kāro- http://www.louisvuitton.co.uk/front

xoxo Em

6 komentāri:

  1. Man gribētos tieši "never full" somu, nejau tāpēc, ka Louis Vuitton, bet tikai dēļ banāla iemesla- man nekas nelien iekšā manā ikdienas skolas somā! Riktīgi gribētos atrast, ko ērtāku un re! Soma, kura "nekad nebūs pilna" , perfekti skolai, ikdienai utt!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tikai vienīgais mīnuss, ka Latvijā nav iegādājami!
      Tas ir pēdējais absurds, ka pilnīgi nekad nekur nevar Baltijā nopirkt!

      Dzēst
  2. Man domāt, ja ir nauda somas iegādei, tad to var aizbraukt un iegādāties arī Parīzē.
    Man patīk, bet sev negribētu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, ja no tādas puses skatoties tad tā arī varētu darīt.
      Vienkārši dažkārt bēdīgi apzināties to līmeni Latvijā, ka mums nav tik attīstīti tie luksus veikali, prieks, ka progresējam (kā nesen atvertais Burberry veikals), bet tomēr nav gana attīstīts viss šis biznes. :)

      Dzēst
    2. Lai bizness attīstītos, vajag pircējus, un tie ir gaužām maz. Reti kurš var "nolikt" par somiņu ~800 Ls + zinot, kādas cenas ir mūsu veikalos (piemēram, tas pats Stockmann - Michael Kors rokassomiņas tur ir 2x dārgākas nekā MK mājaslapā..), tie, kuri var atļauties pirkt lux preces, brauc uz ārzemēm vai pasūta internetā.
      Skumīgi.

      Dzēst
    3. Arī taisnība.Bet lielākoties (tieši Latvijā) ir tādi cilvēki, kuri krāj naudiņu , lai nopirktu kādu "luksus" preci kā oriģinālos Ugg, oriģinālo Furlas somu, Oriģinālo Guess mēteli utt. Tādat- pirkt spējīgā tauta mums ir.Tikai jā - gaužām jo gaužām maz.Bet tas jau nemaina to, ka pie mums sezonāli iebrauc "bagātie no rubļovkas" cilvēki no Krievijas, kuri "nones" Berga bazāru, Podium utt.Tas vairāk kā vajag kompensē visu pirkt nespējīgo Latvijas tautu.Jo salīdzinājumā ar Latvijas "luksus" veikalu cenām (Armani, Burberry) tad Krievijā, Maskavā tās cenas būs stipri lielākas.A tas savā ziņā piesaista pircējus no ārzemēm.

      Dzēst

Nodrošina Blogger.