Baltā, baltā pilsētā, kur balti, balti koki.Balti baltas ielas.

Ārā beidzot viss sāk atkūst! Jāā,jāā un vel reiz jāā! Nē, es neesmu pret sniegotām Latvijas pļavām, pret aizsalušajām upēm un dīķiem, pret dubļainajiem ceļiem, kuri piemīt Rīgai.Es pat neesmu pret tām peļķēm (kad viss kūst) un pret to ledaino ceļu (kad viss salts).Vienkārši, tīri bērnišķīga iemesla dēļ gribās ātrāk  silto laiku! Šodien tieši kalām plānus ko darīsim es un Patrīcija (jeb mana dvēseles radiniece, mīļotā un dievinātākā draudzene un vienkārši dvēseles gurū).Mēs izprātojām (jeb tiešāk sakot, tikai es), ka nebūtu slikti, kad atkusīs sniegs iesākt taisīt bildes lookbookā, par ko es arī esmu vienmēr sapņojusi, manuprat, viņa arī gribēja taisīt..Bet par to jau, kad būs tuvāk īstais pavasaris.

       Bet kamēr ārā viss kūst, es piedāvāju ielūkoties "svinīgajā" Nina Ricci kolekcijā winter/autumn 2013, kura var likties depresīva, jo visa ir melnos un tumšos toņos, bet īstenībā viņa ir vienkārši casual eleganta.Melanholiski piesātināta kopumā un tajā pašā (kā iepriekšējā rakstā - http://madeinlatvija/nina)
šis brends ir gana naivs savā būtībā un savos darbos.Ļoti smalka pieeja ir pie fasona un primitīva tās izdaiļošānā.Man patīk šis brends, tik tiešām, tikai domāju, ka savas esamības pēc dotu priekšroku, kam košākam un neparastākam kā Prada vai Miu Miu.







Oficiālā mājaslapa būs atrodama šeit- http://www.ninaricci.com/#/home
Kā arī iegādaties šīs kleitas varēsiet šajā mājaslapā- http://www.shopstyle.com/browse/Nina-Ricci
Cenas svārstās no $1000 līdz apmēram $10,000 , tākā skataties un domājat.

xoxo Em.

Nav komentāru:

Nodrošina Blogger.