Ķerot iedvesmu/catching inspiration

      Dažkārt man uzbrūk nenormāla velme ko uztaisīt, ko radīt.Tas parasti ir diezgan primitīvs kā kaklarota no pērlītēm, stīpiņas ar kniedītēm līdz elementāriem svārkiem vai vienveidīgām kleitām.Tomēr cik nu tas man personīgi nebūtu nevajadzīgs un lieks- es tomēr turpinu radīt un šūt.
Kādu jau laiku atpakaļ es izlēmu uzšūt somu planšetiem vai maziem portatīvajiem datoriem (jēb manā gadijumā ir otrais variants).Oriģinālo ideju es "nozagu" etsy.com (to tā nevarētu nosaukt(par zagšanu), jo es daudz ko pārveidoju pēc savas gaumes un ērtuma lietošanai)
     Tākā, izmantoju es banālo filcu un vienkārši roku meistarību.Nekā sarežģīta (jo filcs ir diezgan padevīgs mans radošuma kalps), bet vienīgā problēma bija tā biezums, jo šujmašīna izrādās nespēj šūt ar tik biezu materiālu, bet nu ar to man sanāca pierunāt pastrādāt ar šādiem nosacījumiem

     Somethimes i get crazy about doing something myself.Most of the times i do some easy necklaces with beads, headbands with spikes until easy skirts or easy dresses. But however, as much as it would be for me personally an unnecessary I still continue to create and sew.
     Some time ago i decided to make these bags for Ipads or for small pc (i think that second is for me).The original idea i "stealed" from etsy.com (but that wasn't a stealing cause i changed some things in the original idea)/

 Pirmā ir mana, bet otrā ir Patrīcijai radītā

First is mine, but second is for my friend Patricija

xoxo Em.

2 komentāri:

Nodrošina Blogger.