Tālumā Norvēģu mežos reiz dzīvoja.../ In some far Norwegian forest...

    Tālūk sēžu es etsy.com un pēkšņi es uzduros šai mājaslapai, kurā ir īpaši izsmalcinātas lietas, kuras (es nelielos, bet nu tomēr) es varētu arī pati uzšūt lielāko daļu no tā visa.Bet nu kā tur nebūtu, man visvairāk patika legingi, kurus piedāvāja šis pārdevējs vai kā viņus tur mēdz saukt. Brends , kuru dibināja šajā mājaslapā ir Norvēģu ražojums un iedvesmas devas šajā brendā netrūkst, nu kur nu!
    Man visvairāk patīk tie legingi, vai garās getrveidīgās zeķes vai getrveidīgie legingi, kuri ir diezgan skaisti un uzreiz izskatās neparasti un ārpus rāmjiem izejošiem.

    So again i am were traveling around etsy.com and i found this webpage, were i found these sophisticated things (i am not boasting but anyways) i can do my self these things at home.But however i liked the most these leggings with dots (the first picture). This brend is Norwegian work so you may see some moments Norwegians characteristic.
     So as i sad my favorite is legings with dots and the thing that they are not long as the real legings.







    Tātad, cena šiem brīnumiem ir apmēram tāda pati kā QooQoo izstrādājumiem ap 69$ un mazāki atkarībā no tā ko taisās iegādāties (jebšu, šorti, legingi vai getras).
    Un iegādāties var šājā mājaslapā -http://www.etsy.com/shop/iheartnorwegianwood

    And the price is almost the same as the brend QooQoo works. They  cost about 60$ and less, that depends on what exactly you want to buy (shorts, legings, gaiters).
    And you can buy these here- http://www.etsy.com/shop/iheartnorwegianwood

xoxo Em.

Nav komentāru:

Nodrošina Blogger.