No make up!

Pēc liela jo liela pārtraukuma esmu atpakaļ blogā. Šoreiz es gribētu likt akcentu uz kosmētikas sadaļu modes pasaulē. Pēdējā laikā esmu nopietni prātojusi par iespējamību iesākt youtube mājaslapu un rādīt to kas iedvesmo mani un, iespējams, spētu iedvesmot arī Jūs. Kā nu  tur nebūtu, šoreiz (un tagad tiešām) es apsolu, ka nekur tālu nepazudīšu.

After quite long brake I am back in this blog. This time I would like to start writing about things that really really matters to  me a lot now, and that would be make up. Quite long time I was thinkings about starting my own youtube account, but after few tryes I lost my hope to achieve something in that place. However, now i want to try one more time.


***

Šodienas ieraksts būs konkrēti par aktuālākajām un populārākajām tendencēm uz modes skatēs. Īsumā, visizplatītākais ir "bez kosmētikas" kosmētika. Tas ir visnaturālākais makeup veids, kurā tikai "pielabo", kas pielabojams (uzklāj tonālo uz problēmas zonām, eļļainos apgabalus ar pūderi aizklāj vai kādu pumpu nomaskē utt.). Kopumā šis ir ļoti skaistas tendences, jo es personīgi neuzkatu , ka katru dienu ir jābūt kā no žurnāla vāka, tāpēc esmu tikai par , par, PAR šīm idejām, kuras pati arī izmantoju ikdienā.

Todays topic is about runway make up trends. I absolutely love that this season (summer) trend is "no make up" make up. That is when you only add some touch up to your everyday look. Like you just add some powder, or some base just to cover the problem zones or something like that. I just love that now you can look that much trendy when you have that much  (or that less) make up.

Armani - beautiful easy black smokey eyes/ skaists un elementārs dūmakains makeup.



Dior - vienkārši sudrabotas līnijas eyelineris / Simple silver eyeliner



Versace - Ļoti izteikts kaķacis pa visu plakstiņu ar košiem toņiem, ļoti skaisti!/ Big cat eyes liner with bright colours! In love with this! 



Valentino - Simple and really pretty nude smokey eyes with little bit of shimer / Viegls un ļoti skaists gaišo dabīgo toņu dūmakainās acis ar nelielu spīguļu pielikumu.



Giambattista Valli
- Vēl viens "bez makeup" paraugs. / one more "no make up" make ups. 



xoxo Em.


3 komentāri:

  1. Bet šis tiešām ir kaut kas tāds, ko mūs modes žurnāliem būtu vairāk jāakcentē, šīs šķiet ir sieviešu sapnis(mans noteikti)!

    Brigita
    http://www.lostinpattern.com/

    AtbildētDzēst
  2. wow! that silver eyeliner is wonderful:)
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    AtbildētDzēst

Nodrošina Blogger.