Sneaky sneaky


Sveiki! Laimīgu jauno gadu visiem! 
Novēlu Jums visiem jaunus plānus, kurus būs viegli piepildīt, daudz veselības, laimi un, protams, abpusēju mīlestību!

Šodienas ierakstiņš būs īsiņš, bet tas ir par manu (drīz būs youtubā, cerams, ka šodiena) tutorialu. Tas ir, konkrētāk, sniega karalienes un , protams, visa mistiskā iedvesmots. Esmu aizrāvusies ar māksliniecisko make up, kuru , protams, es nenēsātu ikdienā, bet mājās uztaisīt.. Tas liek man justies labi, kad ko paveicu. Es arī pieņēmu no vienas meitenes 30 days of make up challenge, t.i. , ka man katru dienu jātaisa jauns tēls un jāliek to instagramā. Un tā 30 dienas pēc kārtas. Tie, kas man neseko - sānā ir kvadrātiņi (tā mani var atrast).  Cerams, ka Jums patīk šis izveidotais tēls!

Hello! Happy new year !
I wish you health, happiness and love. And a lot of plans, that will be easy to do!

Today my post will be short, but it will be about my tutorial that I will post very soon (probably today). And this tutorial is inspired by snow queen and fairy creatures. Lately I am obsessed with artsy make up, that is, with make up that you would't wear everyday. So one girl challenged me to challenge of 30 days of make up. Basically, I need everyday to post make up in instagram. And that is it. So today is my first day!  Follow me in instagram to see my looks of this month! 







xoxo Em.

10 comments:

  1. Man gan vairāk atgādina kaut ko ar rudeni,mežu un lapām :) + tev ir ļoti glītas lūpas!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. aw , pirmo reizi kāds man pateica komplimentu par lūpām :) Paldies!

      Dzēst
  2. Izskatās neprātīgi labi:)
    Laimīgu jauno gadu!

    http://happinessvictim.blogspot.com
    x

    AtbildētDzēst
  3. Tik skaists acu grims! ^^ Tie toņi!!

    AtbildētDzēst
  4. ļoti kreatīvi un mākslinieciski, man patīk! :))

    AtbildētDzēst
  5. Loti skaisti tev sanacis. Jo ipasi man patik acis. Laimigu Tev ari so Jauno gadu! Lai piepildas viss kas cerets un necerets.
    xoxo
    Ramona

    http://www.ramona-strikeapose.blogspot.ie/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tev arī laimīgu un ļoti siltu, mīlestības pilnu jauno gadu!! Un liels paldies! xx :)

      Dzēst

Nodrošina Blogger.