A R T





Kārtējā modes nedēļa jau iet uz beigām. Šķiet, ka paies ilgs laiks līdz sāksies kārtējo kolekciju izrādīšana latviešu sabiedrībai, bet nē, īstenībā - manuprāt, laiks skrien daudz ātrāk. Tā vien likās, ka iepriekšējā modes nedēļa bija vien vakar. Mazas telpas, skumīgā gaidīšana no vienas skates uz otru tomēr tika nomainīta ar lielajām telpām, svaigo gaisu un daudz dažādām "atrakcijām", lai gaidīšana nekļūst par skumīgu un nogurdinošu pasākumu. Īsāk sakot- ir labi, bet ir vēl lietas ko jāpielabo.

Kā nu tur nebija, šodien man gribējās padalīties ar ko tādu, kas uzrunāja mani. Tik tiešām, dziļi sirdī palika viss tas ko redzēju dažus mēnešus atpakaļ. Es reizēm esmu tik laicīga ar ziņām, ka pašai paliek kauns par sevi, bet nu tomēr te nu es esmu. Ar lieliem pārtraukumiem, bet mērķtiecīgi eju uz priekšu un pat īsti pati nezinu kur.
  Šodien parunāsim par ArtJam Me un par to kāpēc katrai sevis cienošai dāmai ir jāieiet un jānovērtē viņu radītie darbi. Pirmais arguments, jo tie ir minimalistiski (pārsvarā) un tie ideāli iederētos jebkuras sievietes skapi kā perfekta pērle. Un kas gan to nevēlētos? Tā kā es pēdējā laikā ar vien vairāk tiecos uz minimalistisko un vienkāršo skatījumu uz savu ikdienas tēlu, tad es nevarētu atrast labāku zīmolu, kas reprezentētu manu iztēlē izveidoto tēlu par perfekto ikdienas kombināciju- vienkāršība un elegance. Šos apģērba gabalus ir iespējams pasūtīt un tie tiek uzšūti parasti 2-4 dienu laikā.


      Today I wante to share with you all with something that I really liked , really long time ago. I guess It has been like 5 months since this collection came out, and here I am, writing about collection that I can't get out of my mind. And that is why , I'm writing now. Because this is important.
Today we will talk about ArtJam Me and why every women who loves herself should have something from them, like why every women should have at least one pair of louboutins. This speaks to me in so many levels. Lately I understood that as I grew older my preferences have changed, now I more likely would wear black , simple, minimal outfit then as I used to- colofullness-ovearload. So I will be short- this represents everything I love- a lot of minimalism and freshness.











xoxo Em.



1 komentārs:

  1. Labdien.
    Es esmu aizdevējs atzina gandrīz visos kontinentos un man ir 25.720.000 €, kas būs mani privāto īsā un ilgā termiņā, sākot no 1000 € līdz bezgalībai jebkuram nopietni spējīgs izdarīt pareizu un labu atlaidi fondus aizdevumu kapitālu. 3 % procentu atkarībā no gatava summa gadā jo īpaši būs nepārkāpj likumu par augļošanu. Jūs varat maksāt vairāk nekā 5 līdz 25 gadiem vai vairāk, atkarībā no gatava apjoma maksimums. Lai iegūtu vairāk informācijas, jūs varat sazināties ar mani pa e-pastu: leferfrancisjean@gmail.com

    AtbildētDzēst

Nodrošina Blogger.