būt vai nebūt


Godīgi sakot praimeri nav katra cilvēka tase tējas. Un es bieži vien klāju tonālo vienkārši uz tīras sejas, jo ļoti liels praimeru daudzums ko esmu lietojusi vienkārši detoksicējās ar manu seju un maina savus toņus. (Un jā, es esmu mēģinājusi visu, lai tas nenotiktu), bet tomēr tikai daži praimeri ir tie, kas nemaina mana tonālā toni. Un šoreiz es padalīšos ar "lētā" gala praimeriem uz kuriem būtu vērts reizēm paskatīties. Jo es personīgi kā studente ar maziem līdzekļiem pēdējā laikā tikai uz tādiem dzīvoju. Un nemaz jau tie slikti nav, godīgi sakot- pat ļoti labi priekš tās cenas par kuru var tos iegādāties.

parunāsim par - Catrice prime and fine beautifying primer (evens skin tone optically) (1 bildē augšā)
Lumene beauty base moisturizing illuminating primer (2 bildē augšā)
Catrice prime and fine smoothing refiner for invisible pores and lines (3 bildē augšā)



Runājot par Catrice prime and fine beautifying primer (evens skin tone optically) varu teikt, ka fantastisks produkts un klājās ļoti , pat ļoti labi un dienas beigās es jūtu, ka mans make ups tiešām ir vēl uz vietām kā tas bija no rīta. BET ir mazs bet, tas, ka uz iepakojuma solās padarīt manu seju svaigu , spīdīgu, kā tikko no ūdens izmērktu, bet uzklājot nav nekā tāda. Pat tuvu nav. Esmu liela highlight fane un tas mani nedaudz sarūgtināja, jo neesmu liela matēto toņu fane, bet par izturību + (augšējā bildē ir 3 - šķidra kā dzeramā jogurta konsistence, ātri iesūcās)

Lumene beauty base moisturizing illuminating primer ir laikam dārgākais no "lētā gala" praimeriem, kas man ir bijuši, bet tas tiešām ir tas praimeris ko es noteikti pirktu un pirktu atkal. Tas arī solās padarīt manu seju spīdīgāku, svaigāku, veselāka paskata, bet uzklājot tonālo tas noplok un es neteiktu, ka tas ko spīdīgu pieliek.  Tomēr šo praimeri es lietoju pat , kad nekrāsoju ikdienā , jo tam ir ļoti labs mitrinošais efekts. Tas izgludina sejas reljefu, visas poras paliek vienlīdzgludas un kopumā sajūta ir fantastiska. Ļoti labi notur kosmētiku visas dienas garumā savās vietās. Noteikti iesaku ieiet Drogās un paķert šo mazo un izmēģināt! (augstāk redzamā bildē ir otrais, konsistence ir biezāka par iepriekšējo, var teikt , ka ir nedaudz grūtāk uzklāt, bet ātri iesūcās un patīkamāku sajūtu grūti iedomāties!)

Catrice prime and fine smoothing refiner for invisible pores and lines - Esmu nedaudz vīlusies šajā produktā. Nē, tas nesolīja padarīt manu ādu fantastiski svaigu, mitra paskata un visvisādi citādak. Bet IZTURĪBA ir tāda kāda ir.Pēc konsistences atgādina uzpūteni, jā, uzpūteni.Klājās labi, smaržo vēl labāk, bet tas nav svarīgi, kad tonālais sāk slidināties pa manu seju kā jaungada slidošanas konkursā. Tas bija nepatīkams pārsteigums. Ja nekur nedoties un visu dienu gulēt vienā vietā tad jā. Viss paliks uz vietām, bet, ja man ir jādodās un jādara daudz lietu tad viss. Var teikt, ka tas ir uz atvadām. Tāpēc es izmantoju šo tikai,kā mitrinošo līdzekli, lai izlīdzinātu poras, kad eju laukā bez kosmētikas.
Citādāk- būs traģiski. Neiesaku, ja protams, kādam patīk , kad tonālais aiziet čupā dienas beigās.




xoxo , Em

2 komentāri:

  1. man tās pēdējais no Catrice arī nepatika, tā arī mētājas mājās tas iepakojums pustukšs jau nezinu kādu laiku

    AtbildētDzēst
  2. labdien.

    Es esmu aizdevējs atzina gandrīz visos kontinentos un man ir €25.720.000, kas būs mani privāto īsā un ilgā termiņā, sākot no €1000 līdz bezgalībai jebkuram nopietni spējīgs izdarīt pareizu un labu atlaidi fondus aizdevumu kapitālu. 3 % procentu atkarībā no gatava summa gadā jo īpaši būs nepārkāpj likumu par augļošanu. Jūs varat maksāt vairāk nekā 5 līdz 25 gadiem vai vairāk, atkarībā no gatava apjoma maksimums. Lai iegūtu vairāk informācijas, jūs varat sazināties ar mani pa e-pastu: leferfrancisjean@gmail.com

    AtbildētDzēst

Nodrošina Blogger.