Beaty expo 2017







Šis gada laiks jau ir gandrīz klāt un jau pēc pāris dienām notiks viens no lielākajiem pasākumiem Latvijā saistībā ar kosmētiku un sejas kopšanas produktiem. Ar mani sazinājās šī pasākuma organizētāji un dāsni uzdāvināja dāvanas par kurām gribu pastāstīt šajā rakstā. 




Pirmie sarakstā bija šie mazie , bet ļoti jaudīgie krēmi. Izmantoju šo rokas krēmu ar olīves eļļu jau pāris dienas un manas sausās rokas ir jūtami maigākas un mani nagi ir acīmredzami spīdīgāki! Dienas krēms ir labs sievietēm, kas lieto maz kosmētikas un grib to mirdzumu ādai bez nekādas kosmētikas. Tiešām mitrina ādu un atgriež to jauneklīgo mirdzumu, kuru mēs visas tik ļoti vēlamies uzturēt dienu dienās. Ķermeņa losjons, godīgi sakot, nebija vislabākais ko esmu mēģinājusi savā dzīvē, bet tas visticamāk tāpēc, ka ilgi sūcās ādā un nesniedz to vēlamo maigo ādu. Es domāju, ka mēģinot šo produktu vasarā es iemīlētos tajā uzreiz un stipri, jo vasarā es varētu to klāt uz ceļiem, rokām un visām sausajām vietām uz ķermeņa un tas būtu tieši tas, kas man būtu nepieciešams. Tomēr šobrīd ziemā es diez vai stiepšos pēc šī produkta.




Par šo Sativa man nav daudz kā stāstāma, jo šajā plaukstas lieluma iepakojumā ir vairāki paraugi šī zīmola labāko produktu, vai vismaz tas ir tas ko viņi saka. Es domāju, ka tuvākajā laikā izmēģināšu visus paraugus un tad jau atgriezīšos ar paplašinātu viedokli par šo uzņēmumu un viņu produkciju.



Kur lai sāk šeit. Es mīlu visu , kas attēlos bildē lejā. Gan mitrinošo sejas krēmu ko es ar savu sauso ādu esmu iemīlējusi un vairs nevaru iedomāties savu dzīvi bez tā. Kā es to lietoju : es uzklāju nelielu daudzumu tā uz savas tīrās sejas pirms uzklāju kosmētiku. Maigi iemasēju to savās sausās ādas zonās jeb uz visas savas sejas. Nevajag daudz, pietiek ar zirņa izmēra daudzumu. Tad es klāju praimeri (es izmantoju nyx illuminating praimeri, kas domāts sausai ādai) un pa virsu tam visam es ar šo mīksto un lielo sūklīti uzklāju tonālo. Un mana perfektā bāze uz visu dienu ir gatava! Mana āda nekad nav jutusies tik mitrināta (un nemaz neizskatās eļļaina, bet svaiga, dzīva, spīdīga, bet labā ziņā). Es domāju, ka šis produkts noteikti nebūs pirmais un pēdējais manā nākotnē! Tik pat siltus un mīļus vārdus varu pateikt par peeling krēmu, kas sastāv no micro granulām, kas maigi noskrubina seju padarot to ļoti tīru, bet arī ļoti maigu un samtaini gludu. Mana āda parasti pēc peelingiem ir ļoti sausa un viegli saskrāpēta, bet pateicoties tam , ka šis sastāv no mazām granulām, kas ļoti maigi notīra un mitrina ādu , es varu apgalvot, ka jums šis produkts nu ļoti patiks.



Kur lai sāk šeit. Gosh mani nebeidz pārsteigt un reti, kas mani pārsteidz kosmētikas pasaulē , jo kopš es beidzu rakstīt šo blogu jeb gadiem atpakaļ, es bieži vien iepirkos kosmētikas pasaulē un tagad jau man ir prāva kolekcija un žēl, ka man nebija iespējas par to pastāstīt jums jau toreiz. Bet jebkurā gadījumā Gosh vaniļas izgaismotājs zīmuļa formā. Ļoti krēmīgs, perfekts dabīgajam izgaismotājam. Meitenēm , kuras grib to vieglo izgaismotāja efektu, bet nevēlās pārāk spilgtu kontrastu. Šis noteikti būs perfekti jums un vai manu vai, tas izskatās perfekti acs stūros un zem uzacis! Esmu arī lielā priekā par Gosh liquid matte lips. Es neteiktu, ka tas ir ilgi noturīgs, jo tas noteikti nav. Tas neizžūst līdz galam uz lūpām un tas paliek ilgi uz vietas, bet es šaubos, ka to var nosaukt par noturīgu produktu. Nesusina lūpas un skaisti klājās ar pirmo slāni! 
Inglot produkti ir ikoniski. Visi , kas izmanto kosmētiku zina par 77 gēla laineri, kas nekad neizplūst, izžūst matēts, viegli strādājās un ir pigmentēts kā vistumšākā nakts Arktikā. Es pieļauju, ka viss pirms tam minētais par šo produktu tiešām ir taisnība, jo šis produkts.. Kā lai saka, ir patiesi feinssss. Noteikti iesaku meitenēm ,kuras mīl to melno matēto kaķaci! Ēnas man jau ir daudz jo daudz no Inglot tāpēc uzreiz pateikšu, ka ir labas, ļoti labas. Labākas nekā nyx individuālās, ja jums interesē profesionālākas ēnas Latvijas tirgū, tad uz priekšu, Inglots ir viss ko jums vajag! Kā arī man bija iespēja izmēģināt Inglot liquid lipstick. Es varu 100% apgalvot, ka šo lūpu krāsu formula ir mana mīļākā ko esmu izmēģinājusi. Izžūst matēta, samtaina , uz lūpām paliek ilgi, izskatās fenomenāli, vienmērīgi, skaisti jo skaisti! 





Pēdējais produkts ir Gold- Vit A+E uztura bagātinātāji. Tieši tas ko man vajag. Nevaru paplašināti pastāstīt vai labs produkts vai slikts vēl, jo es šaubos, ka varu pēc pāris dienām pamanīt baigo atšķirību. Noteikti, kad būšu izdzērusi visu šo kursu es padošu ziņu jums šeit blogā. 



Par pašu pasākumu:

No 24. līdz 26. martam SKONTO HALLĒ (E. Melngaiļa iela 1a) norisināsies izstāde Expo Beauty 2017. 
Jau 21. reizi tā vienkopus pulcēs ietekmīgākos skaistuma industrijas pārstāvjus un tūkstošiem apmeklētāju, kuri interesējas par aktualitātēm un jaunākajām tendencēm skaistuma un veselības jomās. 
Šajā pavasarī Expo Beauty norisināsies vairāki unikāli pasākumi, kas solās Latvijas skaistumkopšanas industrijā izpelnīties plašu ievērību.

Izstādes laikā notiks vērienīga apmācību sērija “Beauty classes”, kur dalību ņems nozīmīgākie visu Latvijas mūsdienu skaistumkopšanas virzienu pārstāvji. 
Trīs dienu laikā vadošie vizāžisti, frizieri, kosmetologi, plastiskie ķirurgi un manikīra speciālisti vadīs meistarklases un radošās darbnīcas, iepazīstinās nozares profesionāļus un visus interesentus ar mūsdienu tehnoloģijām un darba metodēm, kā arī prezentēs jaunus produktus un to pielietojumu.

LINKS UZ PASĀKUMU ŠEIT.

 Es apmeklēšu šo pasākumu un noteikti NOTEIKTI iesaku katrai meitenei, sievietei, puisim, cilvēkam, kuram patīk kosmētika, sejas kopšanas produkti, māksla noteikti aiziet uz šo pasākumu. Es apmeklēšu visas dienas un es ceru, ka jūs izbaudīsiet šo pasākumu tik pat ļoti cik es vēlos, lai jūs to izbaudītu! 


Un tas arī viss, ceru, ka jūs pavadīsiet šo dienu pilnu ar mīlestību un tiksimies tuvākajā laikā!

ar mīlestību,
Emīlija




Nav komentāru:

Nodrošina Blogger.